Karta u autobusima Gradskog saobraćajnog neće poskupeti pre polovine narednog meseca, iako je usvojen zahtev novosadskog prevoznika za korekcijom cena usluga od 1. maja.
Da li je moguće da gradjani ne znaju ni danas da je MAS deo GSP-a. Zato se i bore da se ova stara stanica ne zatvori. Mesečni prihod od MAS-a je 15.000.000, 00 din.GSP NAPLAĆUJE OD SVAKOG PREVOZNIKA U PUTNIČKOM SAOBRAĆAJU ULAZAK NA PERON PO SVAKOM PRISTAJANJU I VELIKU PROVIZIJU ZA PRODAJU KARATA NA ŠALTERIMA MAS-A. A posebnu korist ima rukovodstvo GSP što je sva naplata u gotovini, pa je pitanje koliko se pazara uplati na račun, a koliko se zadrži za potrebe direktora i stranke kojoj pripada.
Dobro bi bilo da se gradjani i zvanično informišu preko 021 o načinu i visini finansiranja GSP, broju zaposlenih i troškovima poslovanja!!!
Autobusi #4xx, nisam siguar ali mislim da su '85-86.
Za finansiranje GSP-a iz MAS-a ne znam, ali koliko znam da MAS i GSP nemaju nikakve veze.
A za nove autobuse, e to i mene zanima pričaju, pišu po novinama i internetu već 3 godine kako dolaze novi autobusi. Prvo je trebalo da se uzme 12 autobusa na gas, pa je onda to bilo skupo, pa će uzeti onda 5. E skoro su objavili da će da uzmu 15 solo autobusa na dizel i još ne znam koliko minibusa. Neko ko iz gradskih vlasti treba da ima tu neke koristi, ali nikako da se uštima. Dok se mi vozamo autobusima koji su kakvi takvi su, nije da su totalno loši (ali ipak treba bar 30% voznog parka obnoviti i dokupiti bar 20 autobusa), oni se vozaju autima starim po 2-3 godine koje im naravno mi, narod plaćamo. Na kraju ćemo doći do cifre od 100 autobusa za koje se raspisuje tender, a neće kupiti ni onih prvih 5.
Dali ste iscrpne podatke. Pošto vidim da se razumete,a ako imate vremena voleo bih da znam i:
Kad su kupljeni najstariji autobusi koji sad voze (485-499)? Pretpostavljam sredinom osamdesetih, ali ne znam tačno.
Da li se gradski prevoz finansira i od stanične usluge na MAS? Priča se da je zato stanična usluga skupa, a ne dobija se faktički ništa.
Kad će stići novi autobusi, ali stvarno? To je prava enigma.
Jos jedna manipulacija njihovog portparola , u Bg samo 2 zone postoje i karta u trafici je 50 za 1 i 70 za 2 zonu i to je nedavno povecana cena .U NS ima cak 9 zona od Veternika 80 din,Futoga 100 pa do poslednje zone 9 gde je cena 250 din i to vec nekoliko godina su stravicne cene karata za tako malu udaljenost naselja jer najudaljenije naselje iz 9 zone je na 20 km a 2 i 3 zona tj Veternik i Futog su odavno spojeni sa gradom i ti busevi voze i pola grada jer idu istom trasom i nemaju gotovo nikakve dodatne troskove jer idu samo glavnim auto putem .U Bg naselja u 2 zoni su cesto prava sela izolovana od grada i udaljena i do 50 km pa GSP BG zaista ima troskove velike za te linije jer ih koriste samo stanovnici tih naselja .Na kraju isplati se vise kupovina karte tamo nekom ko zivi u Mostanici,Malim Crljenima i ostalim zabacenim selima gde mu treba minimum sat vremena da dodje do grada nego ovde nekome ko zivi u Veterniku .Treba se zapitati da li je to normalno ?
U GSP NEMA autobusa koji je star DVE godine, GSP se NE IZDRZAVA samo od dnevnih karata, nego i od mesecnih pretplatnih kareti, Grad ga takodje dotira, e sada, sto u toj firmi ima zaposlenih ko'sase, e to je neto drugo, a tek mesecna primanja, nego ADMINISTRACIJU smanjiti za 80%...njihova primanja su izuzetno visoka, jos malo pa ce kartu naplacivai i 1OO din. skupovca zivljenja je velika, treba to nadoknaditi
Klima i te kako menja stvari, cak i kada se vrata stalno otvaraju. Pakleno u busevima postaje već ovih dana, a da ne pričam o junu,julu i abgustu.
Npr u Italiji cena karte košta 1evro i karta važi 60minuta, prosečna starost celog voznog parka je 2godine, a voze se samo Mercedesi sa klimama u kojima se motor skoro i ne cuje.
Naravno da će u takav bus ući i neki gospodin čovek i otkucati kartu, a ne samo sirotinja i studenti.
Izvini što ovako moram da kažem, ali nemaš pojma. Autobusi koji imaju 2 godine u GSP ne postoje, jer poslednja nabavka je bila 2006. kada je stiglo 6 niskopodnih zglobnih Ikarbusa Ik-218N.
Za izgled autobusa nisu krivi vozači ili serviseri koliko su krivi korisnici koji ne umeju da čuvaju. Svakodnevno gledam kako ima onih se bace na sedište kao da nikom to neće nikada trebati da sedne ponovo. Drugi dižu noge na sedišta, prljaju ih, lepe žvake, švrljaju kojekakve švrljotine, noževima ili već čime režu gume na prozorima, a u Ik-218N ručka koja je od neke vrste spužve je na svima iseckana. Ovo što sam nabrojao sigurno nisu radili vozači ili serviseri jer imaju i pametnijeg posla od uništavanja autobusa.
Pošto kada se naručuju autobusi može birati da li da bude sa klimom ili bez, GSP NS je naručio bez, a ta klima u gradskim autobusima i nema nekog efekta, vrata se stalno otvaraju, još da napomenem u Bg kada sam bio tamo i autobusi koji imaju putnici ima otvore prozore tako da opet ulazi toplota s vana.
U GSP NS nema 5 autobusa koje smo dobili na poklon nego samo jedan jedini, a to je #800, prepoznatljiv po narandžastom displeju, dvoja vrata i pozadi su mu sedišta okrenuta bočno. To smo dobili od Volva jer je NS uzeo mnogo autobusa na njihovim šasijama pa smo tu jednu šasiju dobili na poklon, a karoserija urađena u Neobusu. Ako misliš na 5 autobusa Volvo 7000 #811-815 ni to nismo dobili na poklon nego su plaćeni.
Sa privatnicima ćeš se baš usrećit, možda će biti bolja vozila, ali će i karta biti skuplja.
Jeste da su svi sa Volvo i MAN motorima ali nije održavanje tako jeftino. Bar na jednom autobusu se mesečno uradi generalna, koja nije ni malo jeftina. Treba kupiti nove gume, koje takođe nisu jeftine. Dnevno jedan zglobni autobus potroši 100-150 litara. Ako evo ovako nekom mojom računicom pazar bude 12.000 dinara za celi dan, znači taj jedan bus ne zaradi ni za gorivo. Jeste da imaju pokazne, ali ipak nije dovoljno.
Ovim što sam naveo ne opravdam povećanje cene karte, ajde 45 din i nije baš mnogo, ali najveći krivac je cena goriva. Poslednji put kada sam gledao cenu dizela bila 130 din/lit. Gorivo je krivac što nam sve poskupljuje, jer sve što treba da dođe do nas mora da se preveze nekim prevoznim sredstvom koje troši gorivo (kombi ili kamion).
Samo jedno pitanje za one koji prizivaju privatni gradski prevoz:Da li misle da ce privatnik izdati 30.000 besplatnih godisnjih karata za prevoz lica starijih od 65 godina bez obzira kolika su im primanja.Da li ce besplatno prevoziti razne poslanike i odbornike od opstina pa nadalje,i sve ostale beneficirane kategorije kojih ima poprilican broj.
Kako stvari sada stoje sve manji broj putnika placa redovnu cenu karte,pa proizilazi da ce ona i ubuduce biti sve skuplja.
Na kraju zasto se kupuju glasaci i socijalni mir samo preko GSP-a , zasto grad ne oslobodi lica starija od 65 godina placanja vode,struje video nadzora,takse za ekologiju,ciklonizacije i ostalih nameta. Hvala lepo.
Pouceni iskustvom iz drugih balkanskih prcjija,
gradski celnici (kada bi imali sluha iole za svoje gradjane..) morali bi da UKAZOM zabrane da se bilo kada u buducnosti uvodi privatan gradski prevoz.
Druga stvar : Sadasnja cena je prevelika imajuci u obziru sveukupnu situaciju. Zatim - ti autobusi su ionako , kao i svi po Srbiji i ostalim bananicama dobijeni iz donacije. Znaci nije utroseno ni centa za njih. Posto su svi iste marke, jedan servis je zaduzen za njih.
To bi morala da pokrije i cena karte od 30 din.
Znaci, ne povecenje vec naprotiv - smsanjite cenu ! Petition online, grupa na facebook , ili mozda bolje neki ne-virtuelni oblik protesta.
Inace, sve stoji sto rekose ostali : klimaju se sedista (mada je to zapravo tako projektovano ali..) , zatim voznja koja nikako nije bezbedna jer vozac naplacuje kartu. Da li toga ima po Evropi?
Secamo se svi nekadasnjih zglobnih autobusa gde je kondukter nazad naplacivao karte , ili jos pre 12-ovoznih "Bekeljusa"
A da vam ne pricam kakva je sicja bila cena te karte i koliko udobnija voznja...
platili bi gradjani i 50 din kad bi nesto dobili za te pare
a ne da visimo jedni na drugima u autobusima koji imaju oko 2 godine a izgledaju i tehnicki su (ne)ispravni isto ko i oni od 20 od silnog pazenja prvo od vozaca a zatim od servisera
a i za novosadski gsp su specijalno pravljeni ovi niskopodni zglobni autobusi bez klime posto se inace isporucuju iskljucivo sa klimom, koju u ns-u ima 5 autobusa koje smo dobili na poklon
PRIVATNICI POD HITNO
... u GSP-u su prosečna priča. Svako dan se vozim busom i odgovorno tvrdim da je svaka 4-ta vožnja, ponajmanje, neprimerena. Prevrćemo se u busu kao krompiri.
Монополистима се може... Бусеви смрде и распадају се, возачи возе као манијаци, а контролори су класичне необразоване и некултурне сељачине.
Новом Саду су потребни приватници који ће да парирају ценом и квалитетом монополистима из ГСП!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nova cena autobuske karte od 15. maja
Novi Sad
•01.05.2011.
•09:02 > 19:11
Komentari 16
boba n
Dobro bi bilo da se gradjani i zvanično informišu preko 021 o načinu i visini finansiranja GSP, broju zaposlenih i troškovima poslovanja!!!
semtex
Za finansiranje GSP-a iz MAS-a ne znam, ali koliko znam da MAS i GSP nemaju nikakve veze.
A za nove autobuse, e to i mene zanima pričaju, pišu po novinama i internetu već 3 godine kako dolaze novi autobusi. Prvo je trebalo da se uzme 12 autobusa na gas, pa je onda to bilo skupo, pa će uzeti onda 5. E skoro su objavili da će da uzmu 15 solo autobusa na dizel i još ne znam koliko minibusa. Neko ko iz gradskih vlasti treba da ima tu neke koristi, ali nikako da se uštima. Dok se mi vozamo autobusima koji su kakvi takvi su, nije da su totalno loši (ali ipak treba bar 30% voznog parka obnoviti i dokupiti bar 20 autobusa), oni se vozaju autima starim po 2-3 godine koje im naravno mi, narod plaćamo. Na kraju ćemo doći do cifre od 100 autobusa za koje se raspisuje tender, a neće kupiti ni onih prvih 5.
B
Kad su kupljeni najstariji autobusi koji sad voze (485-499)? Pretpostavljam sredinom osamdesetih, ali ne znam tačno.
Da li se gradski prevoz finansira i od stanične usluge na MAS? Priča se da je zato stanična usluga skupa, a ne dobija se faktički ništa.
Kad će stići novi autobusi, ali stvarno? To je prava enigma.
Freedom
Laki
Npr u Italiji cena karte košta 1evro i karta važi 60minuta, prosečna starost celog voznog parka je 2godine, a voze se samo Mercedesi sa klimama u kojima se motor skoro i ne cuje.
Naravno da će u takav bus ući i neki gospodin čovek i otkucati kartu, a ne samo sirotinja i studenti.
Za izgled autobusa nisu krivi vozači ili serviseri koliko su krivi korisnici koji ne umeju da čuvaju. Svakodnevno gledam kako ima onih se bace na sedište kao da nikom to neće nikada trebati da sedne ponovo. Drugi dižu noge na sedišta, prljaju ih, lepe žvake, švrljaju kojekakve švrljotine, noževima ili već čime režu gume na prozorima, a u Ik-218N ručka koja je od neke vrste spužve je na svima iseckana. Ovo što sam nabrojao sigurno nisu radili vozači ili serviseri jer imaju i pametnijeg posla od uništavanja autobusa.
Pošto kada se naručuju autobusi može birati da li da bude sa klimom ili bez, GSP NS je naručio bez, a ta klima u gradskim autobusima i nema nekog efekta, vrata se stalno otvaraju, još da napomenem u Bg kada sam bio tamo i autobusi koji imaju putnici ima otvore prozore tako da opet ulazi toplota s vana.
U GSP NS nema 5 autobusa koje smo dobili na poklon nego samo jedan jedini, a to je #800, prepoznatljiv po narandžastom displeju, dvoja vrata i pozadi su mu sedišta okrenuta bočno. To smo dobili od Volva jer je NS uzeo mnogo autobusa na njihovim šasijama pa smo tu jednu šasiju dobili na poklon, a karoserija urađena u Neobusu. Ako misliš na 5 autobusa Volvo 7000 #811-815 ni to nismo dobili na poklon nego su plaćeni.
Sa privatnicima ćeš se baš usrećit, možda će biti bolja vozila, ali će i karta biti skuplja.
Jeste da su svi sa Volvo i MAN motorima ali nije održavanje tako jeftino. Bar na jednom autobusu se mesečno uradi generalna, koja nije ni malo jeftina. Treba kupiti nove gume, koje takođe nisu jeftine. Dnevno jedan zglobni autobus potroši 100-150 litara. Ako evo ovako nekom mojom računicom pazar bude 12.000 dinara za celi dan, znači taj jedan bus ne zaradi ni za gorivo. Jeste da imaju pokazne, ali ipak nije dovoljno.
Ovim što sam naveo ne opravdam povećanje cene karte, ajde 45 din i nije baš mnogo, ali najveći krivac je cena goriva. Poslednji put kada sam gledao cenu dizela bila 130 din/lit. Gorivo je krivac što nam sve poskupljuje, jer sve što treba da dođe do nas mora da se preveze nekim prevoznim sredstvom koje troši gorivo (kombi ili kamion).
Slusalac
Kako stvari sada stoje sve manji broj putnika placa redovnu cenu karte,pa proizilazi da ce ona i ubuduce biti sve skuplja.
Na kraju zasto se kupuju glasaci i socijalni mir samo preko GSP-a , zasto grad ne oslobodi lica starija od 65 godina placanja vode,struje video nadzora,takse za ekologiju,ciklonizacije i ostalih nameta. Hvala lepo.
Fikroj
gradski celnici (kada bi imali sluha iole za svoje gradjane..) morali bi da UKAZOM zabrane da se bilo kada u buducnosti uvodi privatan gradski prevoz.
Druga stvar : Sadasnja cena je prevelika imajuci u obziru sveukupnu situaciju. Zatim - ti autobusi su ionako , kao i svi po Srbiji i ostalim bananicama dobijeni iz donacije. Znaci nije utroseno ni centa za njih. Posto su svi iste marke, jedan servis je zaduzen za njih.
To bi morala da pokrije i cena karte od 30 din.
Znaci, ne povecenje vec naprotiv - smsanjite cenu ! Petition online, grupa na facebook , ili mozda bolje neki ne-virtuelni oblik protesta.
Inace, sve stoji sto rekose ostali : klimaju se sedista (mada je to zapravo tako projektovano ali..) , zatim voznja koja nikako nije bezbedna jer vozac naplacuje kartu. Da li toga ima po Evropi?
Secamo se svi nekadasnjih zglobnih autobusa gde je kondukter nazad naplacivao karte , ili jos pre 12-ovoznih "Bekeljusa"
A da vam ne pricam kakva je sicja bila cena te karte i koliko udobnija voznja...
nsnn
a ne da visimo jedni na drugima u autobusima koji imaju oko 2 godine a izgledaju i tehnicki su (ne)ispravni isto ko i oni od 20 od silnog pazenja prvo od vozaca a zatim od servisera
a i za novosadski gsp su specijalno pravljeni ovi niskopodni zglobni autobusi bez klime posto se inace isporucuju iskljucivo sa klimom, koju u ns-u ima 5 autobusa koje smo dobili na poklon
PRIVATNICI POD HITNO
Morten Olsen
Fikroj
мире
Новом Саду су потребни приватници који ће да парирају ценом и квалитетом монополистима из ГСП!
iso
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H